dinsdag 7 september 2010

Beautystuff mee naar school

Nu de school ook weer voor ons is begonnen laat ik (Romy) zien welke beautyspullen ik meeneem naar school. Ik neem nooit zo heel veel mee aan beautystuff. Ik neem het mee in dit kleine toillettasje van de HEMA.Er past niet zo heel veel in maar genoeg voor als ik ergens heen moet.




Naast het toillettasje zie je de inhoud. Helemaal linksboven zie je een desinfecterende handgel. Deze heb ik altijd bij voor als er nergens een wc is waar ik mijn handen kan wassen of in de klas als mijn handen vies of plakkerig zijn. Ik had deze vorig jaar gekocht toen de Mexicaanse griep heerste. Daarnaast zie je een klein sample-potje waar ik wat handcrème in heb gedaan. Deze gebruik ik vooral in de winter, want als ik van de fiets af kom en het is koud heb ik heel erg last van droge handen. Omdat ik het onnodig vind om telkens een hele tube mee te nemen doe ik het in een klein potje en als die leeg is vul ik het weer bij. Onder de handcrème zie je een ander potje waar een lippenbalsem in zit. Deze kreeg ik ooit bij een aanbieding voor de fancy en het is echt helemaal geen verkeerde lippenbalsem voor een gratis dingetje. Naast de twee potjes zie je een mascara van Maybelline,the Colossal. Deze heb ik altijd bij voor als het geregend heeft en mijn mascara er voor het grootste deel af is. Het zilveren vierkantje wat er naast ligt is een handspiegeltje van de HEMA. Daaronder ligt een kammetje voor als mijn haar door de war is gegaan. Onder de handgel ligt een mini-vijl, want ik heb een hekel aan haakjes. Daaronder een paar wattenstaafjes voor als er iets uitloopt. Daarnaast een paar klemmetjes,speldjes, een elastiekje en een schuifspeldje. Meestal heb ik ook nog de lipgloss die ik die dag op heb bij en soms mijn oogpotlood.

Dat is alles wat ik meeneem naar school!

Q: Wat voor beautystuff nemen jullie mee naar school?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten