dinsdag 21 september 2010

Review: GOSH eyeliner

Romy.




Vandaag een review van deze Velvet touch eyeliner in Black Ink. Het is een waterproof eyeliner, die ik als eyeliner en oogpotlood gebruik. Zoals je op de swatch kunt zien is het echt een zwarte kleur.

De eerste foto is gemaakt toen ik net de swatch had gemaakt. Op de tweede foto heb ik er een paar keer met een droge en natte vinger overheen gewreven. Zoals je ziet blijft de eyeliner erg goed zitten.






Dan de eyeliner op mijn oog:
Ik heb de eyeliner een hele dag van 7.30 tot 21.30 gedragen en ik heb deze niet een keer bij  hoeven te werken.


Kortom een fijne en waterproof eyeliner voor een redelijk betaalbare prijs. Een velvet touch eyeliner heb je in meerdere kleuren en je legt er ongeveer 7 euro 50 voor neer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten