vrijdag 24 september 2010

Shoplog Mallorca.

Lieke.

Zoals belooft is zou ik ook nog een shoplog laten zien dus hier komt ie.
Een leuk 1 Love Mallorca armbandje
Een geluks armbandje die ik op een marktje heb gekocht

Een Lekkere aardbeien lipbalsem, Hier heb ik al een revieuw over geschreven

Een naar meloen ruikende zeep, ik kon niet kiezen tussen meloen en lavendel uiteindelijk koos ik toch voor de meloen want die had een zomers geurtje.

Een barbie roze nagellak van Gui Gui Paris, Hier heb ik ook al een revieuw over geschreven.

2 Nagellakjes van Yolizul Fashion een witte en een roze

Een zilvere essence nail art pen

Een Essence Nagelstempel plaatje

Een super lekkere parfum

En tot slot Chanel oorbellen wel neppen maarja toch leuk om ze te hebben.

Ik zal over de make-up revieuws maken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten