donderdag 23 september 2010

Shoplog : MALLORCAAA!!!!!


Romy.

Zoals vanmorgen gezegd, DE shoplog van Mallorca! Ik heb maar een paar dingetjes gekocht maar, ik wilde ze toch graag met jullie delen! Ik laat de geshopte dingen in willekeurige volgorde zien, dus niet waar ik het meest blij mee ben als laatste ofzo.

We hebben geshopt bij de winkeltjes in het dorpje, en op het marktje dat er elke donderdagavond was. Hier komt 'ie dan:


Dit 'geluksarmbandje'. Ik heb het niet gekocht omdat het 'geluk' zou moeten brengen, maar ik vond het armbandje gewoon leuk. Deze heb ik gekocht op het marktje voor 2 euro. Op de foto lijkt het trouwens zwart, maar het is donkerbruin.

Dit zilverkleurige hartjeskettinkje zag ik hangen, en ik dacht die MOET ik hebben. De steentjes, de grootte, alles klopte gewoon. Daarom kocht ik deze voor maar 3 euro 50 ! Dit is echt zo'n kettinkje wat ik bijna elke dag draag.




Dan deze neppe chanel oorbellen. Ik vond ze gewoon wel grappig en dus kocht ik ze. Ook voor maar 3 euro 50. En als je nu denkt dat het slechte kwaliteit is, dat valt echt reuze mee!


Dan dit magneetje met een spaans danseresje (die ik overigens op betty boop vindt lijken). Met Mallorca eronder. Gewoon puur als souvenir voor op mijn magneetbord. Deze was maar 1 euro 70.


Ook zag ik een nagelstempelplaaatje van essence bij de parfumerie. En omdat ze bij ons in het dorp in de kruidvat geen nail art dingen van essence hebben besloot ik deze mee te nemen voor 1 euro 30 (stiekem ook door het lieve kersje).


In de parfumerie kocht ik ook dit kleine flesje eau de parfum uit de Fun spray top collection. Er waren meerdere geuren maar ik koos voor de geur 'Dreams'. Ik nam deze mee voor maar 2 euro!


Ook kocht ik op het marktje een hééérlijk zeepje dat ruikt naar meloen. Echt heel lekker fris!
En ik heb het zeepje eigenlijk ook nog niet echt 'durven' gebruiken. Ik kocht deze voor maar 3 euro!!


Dan als laatste, een tas. Ik vind deze tas HE-LE-MAAL geweldig! En de tas was ook maar 12 euro. Verder valt er niet veel over te zeggen...


Nou dit waren mijn aankoopjes van Mallorca!!

Q: Hebben julllie ook iets gekocht op vakantie?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten