zaterdag 4 september 2010

Tag: 4 things

Deze tag heb ik al op een aantal blogs voorbij zien komen. Eigenlijk moet je zelf mensen kiezen die je de tag doorgeeft maar iedereen mag hem van mij overnemen! Hier komt 'ie:

4 dingen in mijn tas:
  • portemonnee
  • deodorant
  • lipbalsem
  • ipod touch
4 dingen op mijn bureau:
  • kaftpapier
  • schoolboeken
  • telefoon
  • notitieboekje (site)
4 favoriete dingen in mijn kamer:
  • alle foto's van vrienden en familie
  • boeken/tijdschriften
  • laptop
  • kaartjes van lieve mensen
4 dingen die ik altijd al heb willen doen:
  • een reis naar Amerika maken
  • een keer flink shoppen
  • voor de rest ben ik best tevreden en heb ik niet echt meer dingen...
4 dingen die ik (op dit moment) leuk vind:
  • onze blog
  • nagellak
  • tassen
  • mijn boek: breaking dawn
4 dingen die je vast nog niet wist van mij:
  • ik heb 7 jaar gedanst
  • ik houd van lezen
  • ik lust spruitjes
  • ik heb 2 kleine zusjes
4 liedjes die ik niet uit mijn hoofd krijg:
  • billionaire van travis mccoy en bruno mars
  • pinguin dans van shiffie & co (vakantie)
  • umbrella van the baseballs
  • father & friend van alain clark
Zo dat was de tag !
Als je wilt neem 'm gerust over en laat het me weten :)

XOXO
Romy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten