woensdag 8 september 2010

Tag : Shoppen

Ja, ja vandaag weer een tag. Deze kwam ik tegen op een andere blog en ik vond het wel leuk om deze ook te doen. Het zijn niet hele uitgebreide antwoorden, maar meer kon ik er niet van maken.

01. Je grootste ergernis tijdens het winkelen.



Verkopers die gelijk op je afkomen om te vragen of ze je kunnen helpen. Heel aardig bedoeld hoor, maar als ik hulp nodig heb vraag ik het zelf wel.




02. Zodra er uitverkoop is dan….


Ga ik eerst even kijken wat er allemaal is en dan zie ik wel of ik iets koop, ik ga niet onnodig dingen kopen en ze later onder in de kast laten liggen.
 



03. Wat is je grootste miskoop?


Een shirtje dat ik een keer naar een feestje gedragen heb.


04. Waar koop jij je kleding altijd?


Altijd verschillend. Maar het meeste koop ik bij de: H&M,Lady sting, en dress-up instyle (winkeltje in het dorp).
05. Waar koop jij je cosmetica altijd (mag ook online winkels zijn).


Winkel: Kruidvat,Etos,HEMA


Online: niet

06. Wat zou jij nog graag willen aanschaffen voor in en om je huis (mag van alles zijn).


Is niet nodig.


07. Online of echt shoppen?


Allebei.


08. Wat is het duurste wat je heb uitgegeven, op het gebied van kleding, accessoires en beauty .




Geen idee.
09. Fav.shoppingmall (World Wide…Nederland mag natuurlijk ook).


Ik zou het echt niet weten.


10. Alleen winkelen, of met familielid/vriendin/partner etc.


Altijd alleen of met een vriendin (Lieke).


11. Als jij mocht kiezen, welke winkels mogen er naar Nederland komen?


Maakt mij niet zo veel uit, ik ben tevreden met wat ik hier kan krijgen.

Zo dat was 'm dan weer. Als je wilt mag je deze tag gerust overnemen.

XOXO

Romy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten