maandag 18 oktober 2010

Weinig tijd?

Jullie kennen het vast wel. De wekker gaat af en je denkt, 5 minuutjes blijven liggen kan nog wel en vervolgens wordt je 20 minuten later weer wakker en denk je, DAMN! Natuurlijk wil je ook nog eens fris voor de dag komen en dat doe je doormiddel van make-up. Vandaag ga ik jullie vertellen wat je binnen een bepaalde tijd kunt doen. Ik heb het allemaal zelf geprobeerd en heb de timer op mijn telefoon gebruikt zodat het echt het aantal minuten was en niet langer. (let op: Ik doe het in een tempo dat het netjes en precies wordt aangebracht, het kan dus sneller!)


We beginnen met 5 minuten. Wat kun je allemaal doen binnen 5 minuten zodat je er toch fris en verzorgd uit ziet.

Dan gaan we beginnen! wat je in 5 minuten kunt gebruiken is:

- concealer (of foundation als je dat liever gebruikt)
- poeder om de concealer of foundation te fixeren
- wimperkruller
- mascara
- oogpotlood
- lipgloss
(eventueel nog snel je wenkbrauwen bijtekenen)

Dan in 10 minuten :

- concealer/foundation
- poeder
- blush
- highlighter
- oogschaduwbasis
- oogschaduw
- wimperkruller
- mascara
- oogpotlood
- wenkbrauwen
- lippen

(eigenlijk alles dus, maar ik heb gewoon een beetje geprobeerd en dus ook 10 minuten.)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten