zaterdag 27 november 2010

Sinterklaas!


Ja, ja al een tijdje is de goedheilig man weer in het land, en ik heb ook wat van hem gekregen ^^. Ik heb 2 keer mijn schoen gezet en allebei de keren zat er iets in!


Ik kreeg een lakje van Essence en eentje van Catrice. Van Essence kreeg ik een matte topcoat en van Catrice een grijs/bruin kleurtje met een gouden glans, 230 Clay-ton my hero. Van deze lakjes komt later nog een review.


Dan de crazy bands. Ik vindt ze echt zo leuk, het slaat eigenlijk helemaal nergens op maar daarom juist.


                                                                    In het doosje.

Het thema van de vormpjes is zeedieren.

Een Pinguin,zeepaardje,zeehond,haai,dolfijn en een kwal.

Door elkaar.

Om mijn arm.

En nog een keer.

5 opmerkingen:

  1. Ik kreeg ook crazy bands in m'n schoen, maar dan Muziekthema :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Kirsjj Wat voor figuurtjes zijn dat? Klinkt wel leuk namelijk ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waar koop je die bandjes? :$

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heeeee<33
    die bandjess zijnn zoooooo cutee<33
    ik heb al het thema: muziek, haloween, insecten, en nog meer vriendjesss<33
    ik vind die bandjes in 1 woord GE-WEL-DIG.. ik kan er niet mee stoppen om ze te verzamelen!

    welke hebben jullie allemaal??

    xxxxxjulia 8 jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @anoniem, Je hebt ze bij verschillende winkels! Bijvoorbeeld : Blokker,Bart smit en HEMA . Vaak zijn ze maar 1 euro of 1 euro 50 :)

    BeantwoordenVerwijderen