maandag 15 november 2010

Tag : This or that ?

Ik heb deze tag al heel vaak voorbij zien komen, maar ik wilde deze toch graag doen. Het is een tag waarbij je een keuze moet maken tussen 2 verschillende dingen. Willen jullie zien wat ik kies ? Lees dan verder!



Kleding :

Lange mouwen of korte mouwen
Jurken
of rokken
Streepjes of ruitjes
Teenslippers of sandalen
Sjaals of hoedjes
Oorknopjes of oorhangers
Kettingen of armbandenHakken of platte schoenen
Cowboy laarzen
of paardrij-laarzen
Jasje of vest


Ik draag eigelijk altijd korte mouwen met een vestje eroverheen dus daarom korte mouwen. Ik hou van die simpele rokjes van de lady sting en de H&M want dan kun je de shirtjes die net iets te kort zijn als jurkje toch zo dragen, maar toch merk ik dat ik sneller een jurkje uit de kast pak dan een top met een rokje. Streepjes vindt ik erg leuk, een beetje in de 'marine' stijl maar ik heb er toch niks van omdat het mij gewoon niet zo heel leuk staat. Sandalen zijn leuk en ik draag ze ook graag, maar ik pak vaker teenslippers. Gewoon uit gemak denk ik. Hoedjes zijn echt heel leuk, maar het moet je wel echt goed staan anders vindt ik het weer 3x niks. Dus vandaar sjaals, en natuurlijk ook omdat ze sommige outfits echt perfect afmaken. Oorknopjes draag ik gewoon liever. Meestal pak ik sneller een armband dan een ketting want een ketting zit me vaak alleen maar in de weg. Platte schoenen, hakken vindt ik wel mooi maar ik loop het liefst op platte schoentjes. Ik vindt het allebei niet supermooi, maar als ik moet kiezen ga ik dan toch voor Cowboy laarzen. En natuurlijk het vest, ik heb zo veel vestjes in mijn kast hangen, gewoon omdat ze altijd leuk en handig zijn.


Make-up:

Blush of Bronzer
Lipgloss of lipstick
Eyeliner of mascaraFoundation of concealer
Neutraal
of kleur
Oogschaduw in vaste vorm of losse poeder oogschaduw
Kwasten of sponsjes

Ik draag liever blush dan bronzer, bronzer vindt ik al snel niet zo mooi. Ik pak liever lipgloss dan lipstick want lipstick vindt ik vaak ook weer iets te heftig. Ik verkies mascara boven eyeliner, omdat ik eigenlijk bijna nooit eyeliner draag en wel elke dag mascara. Ik pak ook veel liever concealer dan foundation ook weer vanwege het feit dat het minder snel een 'cake'-gezicht geeft. Ook maak ik mijn ogen de laatste tijd liever neutraal op dan met kleurtjes, gewoon omdat bruintinten overal bij passen. Ook kies ik voor oogschaduw in vaste vorm omdat het gewoon veel makkelijker werkt. En de laatste keuze natuurlijk Kwasten! dat werkt gewoon zo veel fijner als sponsjes.



Nagels:

OPI of China Glaze
Lang of kort
Acryl of natuurlijk
Felgekleurd
of donker
Met nailart of zonder nailart

Met OPI en China glaze heb ik allebei geen ervaring dus, geen van beide. Dan kies ik voor lang, dat vindt ik gewoon mooi. Ook kies ik voor natuurlijk , dat is naar mijn mening mooier. Felgekleurd heb ik liever want dat vindt ik vrolijker. En last but not least, met nailart !  Ik houd echt heel erg van nail art dus zeker weten met!


Body:

Parfum of Bodyspray
Lotion of body butter
Douchegel
of zeep
Lush of andere merken

Zeker weten Parfum, ik ben verslaafd aan het kopen van lekkere luchtjes. Dan een Body butter, die zijn gewoon zo lekker in de winter. En zeep vindt ik heerlijk en leuk, maar zeep gebruiken is echt niet handig, dus vandaar gaat mijn keuze uit naar douchegel. Lush is ook een geweldig merk, maar er zijn zoveel andere fijne merken dus ik kies voor andere merken.


Haar:

Krullend of stijl
Knot of paardenstaart
Schuifspeldjes of clipjes
Haarlak
of gel
Lang of kort
Licht of donker
Lok of pony
Los of vast

Hoewel ik graag mijn haar krul, heb ik mijn haar toch het liefst stijl, ook gewoon lekker makkelijk. Dan hoeft er niet zo veel product in. Ik doe het liever in een knot, dat ziet er gewoon leuker uit naar mijn mening. Clipjes blijven bij mij beter zitten. Haarlak gebruik ik alleen als ik krullen maak. Lang, dat vindt ik gewoon mooier. Licht, ik ben dol op blond haar. Pony, ik heb er zelf geen maar ik vindt het bij heel veel mensen superleuk staan. Los, zo draag ik mijn haar het liefst.

Zomaar:

Regen of zonneschijn
Zomer of winter
Herfst of Lente
Chocolade of vanille
Westen of oosten

Zo, dit was mijn lijstje. Nou wil ik van jullie weten: welke van de 2 ?!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten