donderdag 30 december 2010

Korte nieuwjaars ooglook

Omdat mijn camera het geluid niet wilde opnemen en mijn webcam ook al niet besloot ik eventjes een korte foto tutorial te doen. Omdat ik de bruintinten niet goed op de foto kreeg heb ik de tutorial op een face chart gemaakt. Kijken jullie mee?



Stap 1: Breng een basis aan en zorg dat je wenkbrauwen al klaar zijn.


Stap 2: Breng een goudkleurige oogschaduw aan over het hele ooglid tot aan de wenkbrauw.

Stap 3: Breng een zwart of donkerbruin oogpotlood aan in de buitenste ooghoek en blend dit goed.

Stap 4: Breng een donkerbruine oogschaduw over het zwarte aan en ook weer mooi over laten lopen in de goudachtige kleur.

Stap 5: Meng een ietsje lichtere bruine kleur met een perzikachtig kleurtje en doe dit op het middelste deel van het ooglid. Blend het goed met de donkerbruine en gouden kleur.


Stap 6: Maak een dun kwastje nat en doe die in de donkerste bruin of meng de donkere en de lichtere bruin met elkaar, trek daarmee een lijntje onder je oog.

Stap 7: Afmaken met eyeliner,oogpotlood en mascara.

En klaar ben je, een naturelle maar wel mooie look. Tip: Draag er een felle/opvallende/je favoriete lipgloss of lipstick bij!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten