vrijdag 17 december 2010

Review maybelline falsies black drama mascara.

Lieke.

Afgelopen zaterdag ben ik naar Amsterdam geweest heel gezellig enzo, Maar ik heb natuurlijk
ook iets gekocht. De nieuwe mascara van maybelline! en hij is super fijn. Mijn catrice mascara
was binnen 1,5 maand al weer op en ik hoop dat deze iets langer meegaat. In iedergeval hij is
super fijn de fijnste die ik ooit gehad heb (Dat zijn er 7 ofsowiets).



Plus punten:
- Leuke verpakking
- Er was korting bij ik had hem voor €10,-
- Fijn borsteltje
- Je krijgt er lange wimpers van

Min punten:
- Hij lijkt net op een paarse banana xD

Zoals je hierboven op de foto zit is het
borsteltje een beetje gebogen in de vorm van je oog,
waardoor je wimpers tegelijkertijd wroden gedaan.

Zoals je hierboven op de foto's ziet maakt
de mascara mijn wimpers lang en mooi gekrult naar boven.

xxx.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten