zondag 12 december 2010

Sugar plum fairy

Vandaag een review van de scrub uit de kerstcollectie van lush, de Sugar Plum Fairy. Deze ligt als het goed is nog in de winkels tot de kerst. Dit zeg ik niet voor niks want het is echt een topproduct! Lees verder waarom ik dat vind.



De sugar plum fairy is een vrij grove suikerscrub. Daarom is het ook niet slim om het hele bolletje mee te nemen onder de douche want dan smelt ie zo weg. De scrub is gemaakt van fair trade suiker, jasmijn en pruimpitolie.Ik vindt het zelf een heerlijke chique geur hebben. Hij verbetert de conditie van je huid, hij verwijdert dode huidcellen en stimuleert de bloedcirculatie.
                                     
Hier zie je de scrub in vergelijking met mijn hand, nu is mijn hand niet zo heel groot maar je ziet dat de scrub een redelijk groot formaat heeft. Je krijgt dan ook 100 gram voor 3 euro 95.

Om de scrub te gebruiken breek je een stukje af, dan scrub je jezelf zoals je dat gewend bent. Ik vind het echt een zeer fijn product!


Minpunten:

- De vorm, het is niet echt handig om telkens stukjes af te breken. Een potje zou handiger zijn, maar dit ziet er natuurlijk mooier en origineler uit.
- Als je niet goed tegen een grove scrub kunt zou ik deze wel skippen want dat is ie echt wel, maar voor mij is ie precies goed.

Pluspunten:

- Lekkere geur.
- Maakt je huid heerlijk zacht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten