vrijdag 31 december 2010

Top 3: Mascara en eyeliner/oogpotlood

En nu mijn top 3 mascara's en oogpotloden/eyeliners. Willen jullie weten welke dat zijn ? Lees dan verder!

Eerst de oogpotloden.

Nummer 3:


GOSH waterproof eyeliner in purple stain, deze gebruik ik vaak om een smokey look wat vrolijker te maken.

Nummer 2:


Etos kohl pencil in 003, eem erg fijn grijs potlood die je goed kan smudgen.

Nummer 1:

Waterproof eyeliner van GOSH in Black ink, mijn favoriete oogpotlood. Deze gebruik ik bijna iedere dag. Hij blijft goed zitten,geeft veel kleur af, gewoon perfect.

Dan de Mascara's

Nummer 3:
Een fijne mascara, alleen geeft deze na een maand al klontjes.

Nummer 2:


Dit is een erg fijne mascara alleen het borsteltje ging stuk in de loop van de tijd.


Nummer 1:


   
Dit is echt een hele fijne mascara, ik zou deze ook nog wel opnieuw kopen. Echt een nummer 1.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten