vrijdag 31 december 2010

Top 3: Oogschaduw


En hier is de volgende top 3 alweer, mijn oogschaduw top 3 van 2010. De volgende oogschaduws heb ik dit jaar het meest gebruikt. Kijken jullie mee? Klik op lees verder!

Nummer 3:




Deze taupe kleurige oogschaduw van miss helen in nummer 06, helaas is deze nu niet meer te koop omdat deze al heel oud is maar het is zo'n mooie kleur, ik gebruik deze vaak voor een naturelle look. Hij is helaas een keertje gevallen vandaar het stuk pan dat je ziet.

Nummer 2:


Het essence pallet in Ciao Bella. Deze pak ik heel vaak omdat de kleurtjes bijna overal bij kunnen en goed gepigmenteerd zijn. Voor zo'n budgetmerk is het echt goed.

Nummer 1:
Dit GOSH pallet in Violet night. Dit is een erg mooi pallet naar mijn mening. Vooral de highlighter en de lila kleur gebruik ik vaak, dit vind ik echt een toppallet! Mijn 2010 winnaar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten