vrijdag 31 december 2010

Top 3: Overige gezichtsverzorging

De 2e top 3 (eigenlijk top 2 ) van vandaag, overige gezichtsverzorging. Ik heb 2 verschillende dingen namelijk dagcrème en gezichtsscrub. Van allebei heb ik een top 2 omdat ik er niet meer heb gebruikt dit jaar. Klik op lees verder voor de winnaars.



Eerst de scrub top 2 :

   Nummer 2 :

Deze gezichtsscrub van Nivea is opzich wel fijn, maar ik vind deze echt te ruw voor m'n gezicht.

Nummer 1:


Deze Nivea young peel soft scrub is perfect voor mij, hij is niet te ruw maar ook niet te soft. Deze blijf ik denk ik gebruiken, echt een aanrader!

Nu de dagcrème top 2 :

Nummer 2:


De etos zuiverende dagcrème is een fijne dagcrème, maar echt zuiverend is deze niet. Daarom een 2e plek.

Nummer 1:


De Nivea young control shine dagcrème is een superfijne dagcrème. Hij werkt niet echt matterend zoals de verpakking zegt, maar hij is wel erg voedend en fijn. Dus dit is een goede winnaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten