zaterdag 8 januari 2011

Battle #1: Reinigingsdoekjes kruidvat vs. onyx

De eerste battle op onze blog! Vandaag is het zover. In de battle artikelen gaan wij dingen voor jullie vergelijken. We letten op de volgende punten: Prijs,werking en de geur(als die er is). Waarschijnlijk letten we nog op meer dingen, maar dit zijn de 'hoofdpunten'. Als jullie zelf een leuk battle idee hebben, laat deze dan achter in de comments want misschien doen wij deze dan wel! Vandaag vergelijken we de kruidvat reinigingsdoekjes met die van de action oftewel onyx.


De prijs: Ik geloof 2 euro 19.
De geur: Lekker, niet storend.
De werking:


Na 1 'veeg'


Na een stuk of 5 'vegen'
De make-up gaat goed en makkelijk weg, het doekje is ook niet te ruw aan mijn gezicht. Het reinigings middel prikt ook niet in mijn ogen.

Nu de Onyx doekjes:

De prijs: 60 cent
De geur: Beetje chemisch, net als afwasmiddel..
De werking:



1 'veeg'


Ongeveer 5 à 6 'vegen'
Het doekje is iets te ruw naar mijn mening, maar het reinigingsmiddel prikt niet in mijn ogen en de make-up gaat goed en makkelijk weg.

De winnaar is......

De kruidvat!
Ik kies voor kruidvat omdat deze net wat zachter zijn en sneller werken. Maar die van de action werken ook zeer goed en ZEKER voor DIE prijs!


Eerst de kruidvat doekjes:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten