zondag 9 januari 2011

Review Lipgloss Jip & Janneke

Lieke.

Jullie kennen ze misschien wel jip en janneke de twee teken figuren van Fiep Westendorp.
Er zijn niet alleen boeken, films en tv programma's van maar nu ook make-up!
Bij de hema heb je lipgloss, Oogschaduw en bronzer.
Ik heb de lipgloss deze keer niet zelf gekocht ik kreeg hem van mijn lieve nichtje.


Pluspunten:
- Mooie Kleur.
- Blijft lang zitten.
- Leuke Verpakking.
- Fijn Kwastje.
- Hij is goedkoop.

Minpunten:
- Plakt een beetje niet heel erg.
- Gaat er moeilijk af.
- De kleuren moeten je wel staan (de lichtroze staat mij dus niet!)

De Lipgloss heeft een roze tint met glans wat ik persoonlijk heel mooi vind.
De kleur lijkt veel donkerder dan dat hij is.

Mooi donker kleurtje iets voor in de zomer! Valt lekker op

Ook mijn zusje kreeg een lipgloss maar zij kreeg de lichtste,
(ik dacht dan doe ik die er ook bij)

Deze lipgloss heeft een lichtroze tint met glans.

Deze kleur is het zelfde als op de lippen, Maar persoonlijk vind ik hem bij mij niet staan!

Eigenlijk valt de lipgloss niet zo erg op, fijn voor een opvallende look.
En wat ik zo leuk vind aan de verpakking het dopje! zo cute.

xxx.

2 opmerkingen: