zondag 16 januari 2011

Tag: Wat zit er nu in....?

Deze tag heb ik een paar keer voorbij zien komen op verschillende blogs en het leek mij erg leuk om deze zelf ook te doen. Het is een simpele maar leuke tag om te lezen. Enne...voel je vrij om deze tag over te nemen ;-).


Wat zit er nu in…
Je broekzakken: Mijn telefoon.
Je jaszakken: Niks
Je tas: Sleutels,portemonnee,wat boeken, agenda , etui en een flesje water.
Je mond: Niets.
De koektrommel: Simpele maria koekjes.
De snoeptrommel: Fudge caramel snoepjes.
De koelkast: eten,drinken,boter,toetjes..enz.
CD speler: Niks.
DVD speler: Ik heb geen dvd-speler op mijn kamer!
Wat ligt er nu op...


Je bureau: Tv, video-recorder, bureaulamp, make-up kastjes, mandje met verzorgingsspullen, bakjes met sieraden, 2 boeddha's, een snoeppot, een hello kitty knuffel en een etui.
De salontafel: Die heb ik niet in mijn kamer dus ik 'neem' die van beneden wel eventjes. Een houten schaal, een kaars, een bloemstuk, wat onderzetters en de afstandsbediening van de tv.
De vensterbank: 2 vaasjes en een fotolijstje.
Het bed: Een wit dekbed, 6 kussens en een plaid.
Het nachtkastje: Een radiowekker, een nachtlampje, afstandsbediening, ipod, tijdschriften en een notitieblokje.
Het aanrecht: Een nespresso koffie apparaat, een paar reclame folders en wat fruit.
De wastafel: tandenborstels, tandenpasta, make-up tasje, een doos tissues, bekers en lenzendoosjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten