zondag 13 maart 2011

Duitsland Here I Come!

Lieke.

Morgen ben ik onderweg naar Duitsland dat heb ik jullie al verteld maar ik heb nog
niet verteld waarvoor, waarom, wat of hoe dat zal ik jullie in dit artikel uitleggen!
Ook heb ik nog een klein ding te zeggen, mijn Betty Boop battle look had ik dus
gisteren gemaakt. Ik had ook foto's gemaakt en ik zet ze net op de computer
en ze zijn helemaal mislukt! Vandaag heb ik geen tijd meer om de look te maken
ik heb het te druk met inpakken maar ik beloof volgend weekend staat hij online!

Als eerst het is een project wat wij gaan doen in Duitsland. Het project heet
showcase en ze doen het al een paar jaar op onze school. Je voert een soort toneelstuk
uit met de school in Duitsland dat ga je dan later ook laten zien aan je school en familie.
je kon er zelf voor kiezen om mee te doen en ik wilde dat wel omdat ik later richting
toerisme wil gaan en dit heeft er wel een beetje mee te maken.

We gaan van maandag 14 Maart t/m vrijdag 18 Maart. We slapen dan in een gast
gezin. We hebben ook een rooster om half 9 op school en om half 4 uit je bent
dan heel de dag bezig met dat toneelstuk. Ik hoor jullie al zeggen is dat niet te veel?
nee absoluut niet we zijn al ongeveer 2 maanden bezig met dit dus we hebben
zelf ook wat bedacht dansjes, liedje,s stukjes toneel dat moeten wij hun ook leren.
en zij moeten ons leren wat hun al hebben bedacht!

Omdat we een week school missen hebben we ook een speciaal boek gekregen.
Daar maken we Engels en Duits in en we moeten er elke dag in schrijven
dus een dagboek bij houden. We krijgen dus ook extra punten op
ons rapport en hebben meer kans om hoger te komen met
Duits en Engels. Bonus!

Ik slaap bij een meisje van mijn leeftijd ze heet Marie. Het lijkt me een aardig
meisje en ik hoop dat ik het daar leuk heb. We hebben ook een cadeautje
moeten kopen voor de jongen of het meisje waar we bij slapen. Ik heb 2
echt hollandse cadeautjes gekocht:
Delftsblauwe klompjes en een Delftsblauw tasje waar de klompjes in zitten.

De Klompjes

Het Tasje

Ik hoop dat ik in Duitsland een leuke tijd heb. Jullie zullen dus ongeveer
een weekje niks van mij horen. Maar wat ik in het boekje schrijf (dagboekje)
daar maak ik een artikel van op de site. I Promise!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten