dinsdag 26 april 2011

Paramaribo en Dakar..?!


Vandaag een artikel met een korte review en swatches van de w.i.c nagellakken van Herome. W.I.C. is een afkorting van World Inspired Colors, en daarom hebben alle nagellakken een naam van een stad. Vandaag laat ik zien welke 2 kleuren ik heb en wat ik er van vind. Ik heb de swatches op kunstnagels moeten maken omdat mijn eigen nagels er op het moment niet zo goed aan toe zijn.

Dit is nr. 84 Paramaribo. Een mooie rood/roze kleur met erg veel shimmer! Ergens is het ook wel een oudroze kleur.. het is niet goed te omschrijven. Deze lakt heel fijn maar er zijn wel 3 laagjes nodig voor een goede dekking. Hieronder zie je de swatch. Dit zijn dus ook 3 laagjes, dan heb je wel een perfecte dekking!





Ook heb ik de kleur nr. 107 Dakar. Een (erg) paarse kleur die heel erg creamy is. Er zit (bijna) geen shimmer in, wel een erg mooie lak! Helaas lakt deze een stuk minder fijn. Hij is erg dik en stroperig dus soms lakt deze nogal stroperig. Het is opzich wel te doen maar Paramaribo lakte een stuk fijner! Bij deze lak heb je wel maar 2 laagjes nodig voor een goede dekking. Hieronder zie je de swatch.





Ik ben al met al erg tevreden over deze nagellakken. De w.i.c. nagellakken van Herome zijn 7 euro 50 en ze zijn te koop bij bijvoorbeeld de o'chelle.