vrijdag 15 april 2011

Puistjes

Lieke.

Ja eindelijk weer een artikel maar ik had het te druk in mijn privéleven!
Oke nu weer over beauty. Ik kwam bij een geweldige actie op hyves.
Misschien kennen jullie clearskin wel het is voor tieners voor tegen je puistjes,
je kan namelijk een gratis sample thuisgestuurd krijgen van clearskin! ik heb het zelf ook gedaan
hij is nog niet binnen maar als hij binnen is komt er een review. Ook kan je een korting's bon van €2,50 krijgen van clearskin die je kan inleveren bij de D&A. Hieronder laat ik jullie zien
waar je deze kan krijgen.

Stap 1:
Typ waar de cirkel staat clearskin in om op de actie pagina te komen.


Stap 2:
Je moet dan kiezen of je een jongen of een meisje bent. Nou ik ben natuurlijk een meisje
en ik kom dus uit in de kamer van tess.

Stap 3:
Hieronder zie je de kamer van tess. Er staat een cirkel om een clearskin product en daar
moet je op klikken.


Stap 4:
Als je op het clearskin prodct heb gelikt kom je hier uit, Als je
goed zoekt zie ergens staan dat je dit product thuisgestuurd kan krijgen.
(Bij mij staat hij er niet meer omdat ik het al heb ingevult)


Stap 5:
Klik dan dat je terug wil gaan naar de kamer van tess en klik dan op het tijdschrift
wat omcirkeld is.


Stap 6:
Klik dat je deze bon wil uitprinten en lever hem in bij een van de Da filialen
en krijg €2,50 korting op een van de clearskin producten