woensdag 27 april 2011

Zomer in huis?!



De zomer wordt in huis gehaald met de Body fruit collectie van kruidvat eigen merk! Een tijdje geleden heb ik de body fruit showergel in cranberry en pommegranate gekocht. Benieuwd naar mijn oordeel? Lees dan verder!


De verpakking is erg zomers en als ik 'm zie denk ik echt aan fruit, zomer en vakantie! Het is een mooie strakke verpakking. Er is wel een klein nadeel aan de verpakking. De dop gaat namelijk makkelijk open. Eigenlijk iets te makkelijk, als je deze showergel mee wilt nemen zou deze zo open kunnen gaan in je tas, en dat wil je natuurlijk niet hebben! In dat geval zou ik het overpotten in een reisflesje.




De geur is erg zoet! Maar wel heel fruitig. Vooral de cranberry herken ik er in, maar alsnog is 'ie ERG zoet.





Er zit 200 ml in wat een redelijk normale hoeveelheid is voor een douchegel.



De substantie is erg waterig maar wel heel fijn. De douchegel schuimt goed en voelt lekker aan op de huid. Na het douchen is mijn huid niet droog en erg belangrijk, goed schoon.

En bovendien heeft de douchegel ook weer een erg fijne prijs! Namelijk maar 1 euro 99! Deze douchegel is te koop bij kruidvat.