zaterdag 25 juni 2011

Revieuw Essence holographic nagellak

De holographic nagellak ... ja dit is niet de echte holographic want die ziet er anders uit.
Maar deze is een soort holographic en ik ben heel tevreden over deze nagellak, hij is apart
mooi, fijn en budget. En ik vind essence al een fijn merk omdat het budget is en toch heel veel
mooie en goede makeup heeft. Maar deze nagellak toen ik hem kreeg was ik zóó blij! ...



ZO ziet de nagellak er dus uit, best wel holographic maar dan in donkeren kleuren je ziet de kleuren
grijs, paars, groen en soms een beetje blauw!

De nagellak was €2,29 dus very budget! het is trouwens nummer 43 where is the party.
Ik heb deze nagellak gehad van mijn duitse uitwisseling student, ik zag deze nagellak
al heel lang in de rekken liggne maar nooit wilde ik hem kopen. Toen kreeg ik een cadeautje van 'mijn duitser' en toen was ik eigenlijk wel heel blij dat ik hem kreeg.

Ik vind de nagellak heel mooi en ook heel apart en dat vind ik dan weer leuk.

Over het kwastje heb ik niet veel te zeggen, de kwastjes van essence zijn niet lang
maar best breed en dat is dan ook weer best handig.

x Lieke