zondag 17 juli 2011

Ik ga op vakantie en ik neem mee ... Makeup !


Ik ga op vakantie en ik neem mee ... ? Makeup ! Ja ik ben nu onderweg naar mallorca en ik ga natuurlijk niet weg zonder makeup ! Nou in dit artikel laat ik jullie zien welke makeup en verzorgings producten ik mee neem! ...




Dit is de makeup die ik meeneem:
( achterste rij links naar rechts )
Doorzichtige NYC Lipgloss, Roze Essence XXXL shine lipgloss, XXXL Nude Lipgloss, NYC Mascara, Catrice mascara, Essence zwarte eyeliner, Bourjois grijs oogpotlood.
( Tweede rij links naar rechts )
Blauwe Catrice nagellak, Doorzichtige Essence nagellak, Zilveren oogschaduw van hema, Nude Quattro pallet van essence,
( Derde rij links naar rechts )
Lichtroze Kiko Oogschaduw, MNY Blush
Ik ben vergeten om een foto te maken van mn foundation maar die neem ik ook mee!

Ik neem 4 kwasten mee:
( Van boven naar beneden )
Mn oogschaduw kwast, Mn Foudation kwast, Mn gelliner kwast, Mn bush kwast

Scheergel en scheermesje, want ik met gladde benen op het strand en langs het zwembad lopen.


Andrelon nachtwonder, voor na het zwemmen.

Op vakantie was ik elke dag mn haar en daarom moet ik het beschermen tegen mn stijltang.

Een lekkere boddybutter, voor als ik lekker bruin ben en het wil houden!

Voor het weghalen van mn makeup

TBS jolly orange douchegel, omdat hij een lekkere zomerse geur heeft!

Omdat ik in het wamre Mallorca niet wil zweten.

x