maandag 25 juli 2011

Review Essence XXXL Shine Lipgloss

Het lijkt of lipglosjes van essence steeds meer gaan "shinen" elke keer komen er meer x'jes bij het zijn er namelijk nu al 4 XXXL shine gloss, maar is dit ook echt zo?. Ik ben meestal wel tevreden over de lipgloss van Essence net als over deze maar er zitten wel minpunten aan ...

Het is een roze kleur met glitters mooi dus want ik hou erg veel van roze. Wat ik echt een pluspunt vind en altijd al vind van deze lipglosjes van essence is het kwastje, die kwastjes vind ik zóó fijn! ze zijn plat en dat vind ik handig. De lipgloss heeft ook een zwaar lekker smaakje moet ik eerlijk zeggen! deze lipgloss is €2,95 en in nummer 06 Super girl

Dit is zonder de lipgloss

Dit is met de lipgloss, ja ze zeiden XXXL shine maar dat zie ik dus eigenlijk niet :s !

x