donderdag 4 augustus 2011

Vakantie Shoplog















Ik ben afgelopen week terug gekomen uit Mallorca! Lekker 2 weken in de spaanse zon gelegen. Maar dat niet alleen maar ook naar het strand geweest, uitgegeten, gelopen, gesport en gewinkelt! ( ik heb helaas niet alles nog kunne fotograferen omdat ze niet wilde scherp stellen) Zoals je hierboven ziet de liefde boeddha niet gekocht maar gekregen van mn moeder...


Een Donkkerrode nagellak van sinful colours in 811 rich in heart.


















Een glitter nagellak van sinful colours in 79 Opal glitter


















Een fanta lipsmacker


















Play it lovely playboy parfum















Een kettinkje met mijn naam en een klein diamantje














Een ring met diamantjes














Een Chanel ring (natuurlijk geen echte)


















Een Parfum met papaya geur

Een gucci tas natuurlijk is dit ook geen echte

En een random tas. Met zwart wit print en leuke dinger erop (ik weet niet hoe ik het anders moet noemen ;))

En een henna, een sterretje die boven mn hak zat op mn rechter been.
Wat ik nog meer heb gekocht zijn slippers, een D&G diva girl handoek en nog een nagellak

x