zaterdag 3 september 2011

Toothy Tabs !












Op veel blog's heb ik ze voorbij zien komen en besloot uiteindelijk om ze ook te gaan kopen. Ik heb het over de toothy tabs van de lush! Ik dacht laat ik deze leuke en handige tabletjes eens testen, dus besloot ze afgelopen woensdag maar te kopen ...













Ik wist nog niet welk doosje wat deed, de ene gaf witte tanden de anderen een frisse adem. Gelukkig hielp een van de lush mederwerkers mij! Uiteindelijk koos ik voor "Breath of god" Deze geeft een heerlijke frisse adem en mooie witte tanden.












Wat is de bedoeling van deze toothy tabs? de bedoeling is dat je er op kauwt je tandenborstel nat maakt en dan gaat poetsen hij gaat vanzelf schuimen. Breath of god heeft geen mint smaakt zoals tandpasta maar smaakt als vanille, venkel en sandelhout.












Er zitten 40 tabletjes in een doosje en die kosten €3,75. Ik heb breath of god maar er zijn er nog meer!
Dirty, Sparkle, Atomic, Aquatic en Ultrablast. Zes verschillende toothy tabs, allemaal smaken ze anderes en hebben ze een ander 'doel'

x Lieke