zondag 18 september 2011

Time to parteeeeeh!


Vandaag eindelijk een review van het 28 party palette… Ik heb het palette nou ruim 2 maanden in mijn bezit, en na dit prachtige palette heel wat keren getest te hebben besloot ik dat het tijd was voor een review!






Ik kreeg dit palette voor mijn verjaardag in juni. Een heel leuk cadeau van mijn mama. Het is afkomstig uit de webshop van Mascha, www.bybeautygloss.nl . Zoals je ziet op de foto boven, was het palette goed verpakt in een doos en bubbeltjesplastic. Ook zat in het palette zelf nog een plasticje.

Nou, hier komt de eyecandy!






Pretty! Op naar de swatches. Alle swatches zijn met één veeg gemaakt.








Alle kleuren uit de eerste rij zijn goed gepigmenteerd, al had de donkerbruin van mij nog wel iets donkerder gemogen. De derde kleur geeft een hele gave roze/paarse glans!






Voor deze rij was ik een beetje bang omdat er best veel lichte kleuren inzaten, maar deze zijn ook allemaal super gepigmenteerd. Helaas zijn de close-up foto’s een beetje wazig, sorry daarvoor.



                            



Ik blijf in verbazing vallen van dit palette! Ook de 3e rij heeft prachtig gepigmenteerde kleuren!








 De laatste rij heeft ook weer prachtig gepigmenteerde kleuren. Wat een geweldig palette!

Ik zal ook nog even mijn favoriete kleuren laten zien. Deze zijn aangegeven met een bloemetje!



Zoals je ziet hou ik vooral van de bruintinten, met name omdat dit redelijk veilig is en niet te heftig voor naar school. Maar de paarse tinten zijn ook erg mooi!


Je kan met dit palette een mooie neutrale look maken, maar ook een heftige party look. Kortom, je kunt alle kanten op met dit palette!

Het is een super palette en zeker voor de kleine prijs van maar 19 euro 99. Het is te koop bij Mascha (www.bybeautygloss.nl).



Q: Wat is jullie favoriete palette of welk palette zou je graag willen hebben?