zondag 6 november 2011

Shoplog Primark !


Vorige week beloofde ik jullie artikels, maar toen ik wilde beginnen met het schrijven van een artikel deed m'n muis het niet meer echt een wurg momentje. Nu doet m'n muis het weer en kan ik eindelijk mijn artikel schrijven!

Vorige week zaterdag ben ik gezellig met mijn familie naar de primark in Rotterdam geweest. Het is was mijn eerste keer en misschien ook mijn laatste keer .. Wat een drukte ! Ik heb een halfuur in de rij gestaan voor de paskamers en een twintig minuten voor de kassa. Maar ben uiteindelijk wel thuis gekomen met wat leuke spulletjes.



Als eerst deze leuke broek. Ik had nog een nieuwe broek nodig en bij de primark waren de broeken €11,- en ik kon deze mooie niet laten liggen.

En natuurlijk kon ik deze leuke schoentjes niet laten liggen. Ik vond ze echt super cute en zwarte schoentjes zijn altijd handig, ze passen overal bij en ik doe aan hiphop dus heb ook vaak zwarte schoenen nodig. Deze cutie schoentjes waren €4,-

En toen kwam ik aan bij de kassa en toen zag ik de lipsmackers liggen de sprite, coca cola en de coca cola vanille, de fanta had ik al. Ze waren €2,- en ja zoals bij alles wat ik kocht kon ik dit ook niet laten liggen.

Ook heb ik nog onderbroekjes en een bh gekocht maar daar heb ik geen foto van gemaakt. Maar even een nieuwtje: Een maandje geleden heb ik bij de hunkemöller een zebraprint bh gekocht voor €35,- vorige week zaterdag heb ik bij de primark dezelfde bh maar dan in panterprint gekocht voor €7,- gekocht! echt een whattefack moment, ik voelde me (hard gezecht) zwaar genaait door de hunkemöller.

Dit was niet het enige wat ik afgelopen vakantie geekocht heb ook heb ik nog 5 mooi catrice nagellakjes gekocht
Nagellakjes van links naar rechts:
* 480 Miss Piggy Reloaded
* 450 Sand Fransisco
* 140 Let's Mauve On!
* 420 Dirty Berry
* LE:  C04 Be Indiglow!
Aankomende weken review's over deze mooi lakjes!

Kuss ❤

1 opmerking:

  1. Wouuw, wat ben jij een slanke meid zeg! Bij de foto waar jij je broek showt zie echt dat je slank bent. Ik ben het trouwens helemaal met je eens over de primark, het was leuk om er een keer te zijn maar vaker hoeft niet van mij.

    Groetjes Sereen x

    BeantwoordenVerwijderen