zondag 11 december 2011

Back to basic

 

PC040061

Vandaag even een korte post, met een back to basic look. Namelijk de shimmer/naturel/donkere crease look. Dat is mijn beeld van een Basic look die ik vaak overdag draag. Heel vaak als ik naar school ga doe ik alleen mascara op omdat ik geen tijd meer heb, maar als ik oogschaduw op doe draag ik meestal deze look.

PC040062

Ik heb eerst in de ooghoek, tot ongeveer halverwege het oog een lichtgoud shimmer achtige kleur aangebracht. Daarna een iets donkerdere goud/koper kleur. Daarna heb ik een zacht zwart oogpotlood gepakt en een lijn gemaakt in ‘the outer V’ en deze goed geblend. Daarna heb ik er een mengeling van een donkerbruine en zwarte kleur over aangebracht om het oogpotlood te ‘setten’ op het ooglid. Ook heb ik een goud-achtige kleur onder het oog aangebracht. Als laatste heb ik een licht shimmerende highlighter aangebracht op het wenkbrauwbot en alles goed geblend. Als laatste heb ik een simpele donkerbruine gelliner aangebracht en zwarte mascara opgedaan. En klaar is je ooglook!

PC040063

Deze look heb ik gemaakt met het 28 party palette van By Beautygloss.