dinsdag 26 oktober 2010

28 oktober

Je denkt misschien; is er iets bijzonders 28 oktober? Nouja,zo bijzonder is het nu ook weer niet maaaaaaaaaar Lieke en ik gaan weer shoppen! En dat gaan we doen in Den Bosch. Eerst wist ik eigenlijk nog niet echt wat ik allemaal nodig had, maar nu heb ik een hele wishlist!

- Een notitieboekje van jip en janneke met bijpassende pen. Mijn zusje is bijna jarig en ze wil graag een notitieboekje omdat ze meer wil schrijven.



- Een strak rokje van de H&M of Lady sting. Die zitten heel fijn en ze zijn ook nog eens handig.



- Gewoon nog meer kleren, rokjes,jurkje,vestjes,shirtjes

- Een geurtje (moet nog wel even kijken wat voor iets)

- Reinigingsspullen voor mijn gezicht

- En dan kom ik natuurlijk nog veeeeeel te veel leuke dingen tegen tijdens het winkelen...

We hebben er allebei heel erg zin in want, het is weer de eerste keer samen winkelen sinds de vakantie! We weten natuurlijk ook al precies waar we sowieso naartoe willen. Even een lijstje/planning van die donderdag:

We gaan lunchen bij de HEMA en dan gaan we naar onze favoriete winkels. Denk aan: de H&M, new yorker, lady sting, thebodyshop, lush, kruidvat, etos, de tuinen, noem het maar op.

Natuurlijk komt er ook een shoplog van die dag!

Q: hebben jullie wel eens in den bosch geshopt? of woon je er?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten