dinsdag 26 oktober 2010

Random favorieten: televisie programma's

Vandaag een nieuw onderdeel, genaamd: Random favorieten. In dit onderdeel laten wij jullie (zoals de titel al zegt) random favorieten zien. Oftewel verschillende favorieten (hoe je random ook wilt vertalen). Vandaag laat ik (Romy) mijn favoriete televisie programma's aan jullie zien.

Ik kijk niet superveel televisie, maar als ik televisie kijk heb ik natuurlijk wel mijn favoriete programma's! Vandaag ga ik jullie vertellen welke dat zijn.

Ik heb meerdere favoriete programma's maar ik noem in dit artikel alleen de programma's die op dit moment worden uitgezonden. Ik ga de programma's noemen per dag zo dat het een beetje duidelijk is wanneer ik iets kijk. Maar dit wil niet zeggen dat ik het ALTIJD kijk want soms heb ik geen tijd.

Maandag:
- GTST
- BNTM (maar ook HNTM en ANTM)
- Project runway (ook project catwalk)

Dinsdag:
- GTST
- Glee ( Dit wil ik wel ALTIJD zien)
- Modern family ( af en toe)

Woensdag:
- GTST

Donderdag:
- GTST
- expeditie robinson
- oh oh cherso (af en toe)

Vrijdag:
- GTST
- The voice

Zaterdag:
- Ushi en Loesi
- Ik hou van Holland
- Echt waar?!

Zondag:
- Border security
- 24

Nou dit waren de televisie programma's die ik vaak kijk. Er komen nog meer Random favorieten aan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten