zaterdag 30 oktober 2010

Halloween nails

Lieke.


Mijn vriendin Femke houd ook heel veel van nagellak net als mij en wij leren ook van elkaar.
Maar laatst was ik bij haar en toen hadden we het over halloween nails ik wou die gaan maken
maar het lukte me niet, Femke had mij dus een filmpje gestuurd waarin ik het kon zien hoe je het
maakte, weer lukte het niet dus daarom vroeg ik of ze foto's wilde maaken van haar nagels
en die dan naar mij stuuren dat ik ze op onze site kon zetten dus hier foto's:


Van veraf.

Van dichtbij 1 vinger.

Hele hand van dichtbij.

Hoe doe je dit?:
1. Verzorg je nagels eerst zoals je het normaal ook altijd doet.
2. Lak je je nagels met een kleur naar keuze.
3. Maak 3 witte streepjes vanuit de rechter hoek onderaan je nagel.
4. Teken er dan kleinere streepjes tussen
En Klaar ben je. Top coat er over heen en dan blijft het goed zitten.  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten