zaterdag 30 oktober 2010

Review: L'oreal color appeal oogschaduw

Een tijdje terug vond ik deze oogschaduw in de stash van mijn moeder. Het is een Color Appeal oogschaduw van L'oreal. Ik heb deze een tijdje geprobeerd en vandaag ga ik jullie vertellen wat ik er van vindt.


Ik vond het wel een mooie kleur als highlighter, bijvoorbeeld onder de wenkbrauw of in de ooghoek. De kleur van de oogschaduw is  21 Golden Beige. Het is een beetje een lichte vanille kleur met shimmer. De kleur lijkt ook wel een beetje op die van essence uit het Ciao bella! palletje. Ik vindt het echt een prachtige highlight kleur, zoals ik al zei. Eventjes een vergelijkende foto met de kleur van essence en die van L'oreal:
Links zie je de essence kleur en rechts die van L'oreal. Zoals je ziet bijna geen verschil alleen is die van essence iets 'witter'.


Nu een 'goede' swatch. De bovenste is zonder flits en de onderste met flits. Het is zonder basis en met maar 1 veeg. Dus zoals je ziet is de oogschaduw zeer goed gepigmenteerd.



Ik weet niet precies hoe duur deze oogschaduw is, maar na wat zoeken kwam ik telkens op 11 euro. Ik weet het dus niet zeker maar het zal zeker wel rond die prijs liggen.

Dan de conclusie: Het is de 11(?) euro die je er voor betaald zeker waard ! het is een hele mooie, gepigmenteerde kleur, die ook goed blijft zitten. Wel raad ik aan een basis te gebruiken, maar dat spreekt voor zich. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten