zaterdag 20 november 2010

Inspiratie look Gtst

Lieke.



De mensen die GTST kijken kenne haar misschien wel, de zus van ludo maxim of ook wel Majolein Keuning. Vrijdag 12 november (Klik hier als je die aflevering wil terug kijken) zat ik zoals gewoonlijk s'avonds tv te kijken en toen maxime in beeld kwam zag ik dat ze een super mooie oog look had! En die heb ik proberen na te maken en hieronder het resultaat


Over het hele ooglid een witte kleur, daarboven lichtbruin en in de hoek donkerbruin.

Q: Wat vinden jullie hiervan zou ik dit meer moeten doen?
xxx.

2 opmerkingen:

  1. Leuk idee hoor! Maar de foto's zijn niet superscherp dus kan je het niet zo goed zien. (Is ook zo bij andere artikels)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @K ik krijg met sinterklaas een nieuwe camera dus dan zijn de foto's in HD

    BeantwoordenVerwijderen