vrijdag 19 november 2010

Review Catrice Mousse Foundation

Lieke.

Vorige maand heb ik ook een foundation gekocht, eerst wou ik een poeder foundation, maar dan lijkt doe soms te veel op dus ik dacht een mousse foundation want die kan je altijd uitsmeren als je later nog een plekje ziet waar te veel foundation zit.










Plus punten:
- Handig als je het ergens te dik hebt opgedaan
- je kan nooit te veel op doen (als je dat doet kun je het nog makkelijk uitsmeren)

Min punten:
- Als je het uitsmeert met je handen stinken je handen heel erg


Binnenkant:

Q: Welke Foundation gerbuiken jullie?
xxx.



3 opmerkingen:

  1. @Anouk.
    Ik vind essence echt een slecht merk(sorry girl)
    Ik hou het toch maar bij mijn foundation van de wibra.
    Echt een aanrader!!
    Ook leuk om te reviewen!
    Ik zou hem wel nemen in de kleur 10000(poep negerin) Zeker een mooie kleur.
    Hij heeft een goede substansie en mooie pigmentatie.
    nog een pluspunt hij kost maar 5 cent!!!


    Loveeeeeeexxxx

    BeantwoordenVerwijderen