maandag 6 december 2010

Review Essence Nagellak

Lieke.

Voor sinterklaas heb ik een mooie nagellak gehad van essence. Een lila/grijze.paarse kleur
echt heel mooi en ik ben helemaal verliefd op deze kleur. Ik wou al heel lang een paarse
nagellak en deze is mooi en perfect.



Pluspunten:
- Goed dekken (na 2 laagjes)
- Mooie kleur
- Het flesje laat gelijk de kleur zien

Minpunten:
- Klein flesje

Op de foto hieronder zie je dat ik 1 laagje heb gelakt bij 2 laagjes zit hij goed dat zie je op foto 2.

Ik vind het echt een hele mooie kleur. Eerst wou ik lucky in lilac van catrice maar Romy
zie dat je die al snel zat was. Deze lijkt er wel op vind ik en is echt mooi.


En als je er stempels op wil. staat hij heel mooi met wit ^.^.

xxx.
Q: Wat is jullie mooiste nagellak?


1 opmerking:

  1. is een mooi zacht paarse kleur.
    ik ga vandaag naar kruidvat dus ga ik meteen even kijken naar die nagellak.

    X.

    BeantwoordenVerwijderen