woensdag 8 december 2010

Lieke.

Jullie krijgen altijd nieuwe reviews te zien met nieuwe cosmetica en producten, Maar
natuurlijk gaan ze ook op! Ik laat jullie in dit artikel zien wat bijna op is van mijn
make-up producten.






Als eerst een lipbalsem van casuelle, hij smaakt heel lekker
en ik heb hem daarom veel gebruikt.

Dan deze bronzer val catrice, die heb ik vorig jaar winter
gekocht en is nu bijna op

Het catrice alround concealer pallet bekend bij de meeste mensen,
word vaak gebruikt dus gaat ook snel op helaas.

In een oud filmpje de golden star look, wou ik deze gebruiken
helaas toen ik hem voor de camera wou laten zien viel die eruit
en ging kapot. Daarom heb ik deze veel gebruikt.

Deze labello lipbalsem heb ik al heel lang
maar bijna nooit gebruikt tot een paar maanden geleden.

Deze heb ik gehad van een vriendin van mij en hij smaakt
lekker net als de andere labello's dus deze ging ook snel op

De kleur zilver is net als roze een van mijn lievelingskleuren
en ik vind oogpotlood onder m'n ogen heel mooi.
binnen 4 weken was dit oogpotlood al op

Dit oogschaduw trio van wet 'n wild heb ik al heel lang
dit was de eerste oogschaduw die ik heb gehad die heb
ik dus veel gebruikt.

xxx.
Q: Wat is jullie meest gebruikte en bijna op zijnde product?



1 opmerking:

  1. hee!

    ik heb het zelfde zilveren oogpotlood, en ben er ook super tervreden over. Ik gebruik hem vooral om een zilvere/zwarte smokey eye te maken!

    xmarjolein

    BeantwoordenVerwijderen