vrijdag 31 december 2010

Top 3: Overige lichaamsverzorging

En alweer de 5e top 3 van vandaag, ditmaal de bodylotions/butters en lichaamsscrub en deo.
Kijken jullie mee?



Laten we beginnen met de scrub. Dit is geen top 3, maar alleen dit product want dit is het enige product wat ik heb gekocht voor mijn lichaam om te scrubben. Het is ook echt een fijn product. Namelijk de Sugar plum fairy van lush. De review vind je hier:

Dan mijn deo top 3 van 2010:

Nummer 3:



Fijne roller, lekkere geur en handig voor in je tas. (komt nog een review van)

Nummer 2:


Fa mystic moments (rechts) erg lekkere geur, werkt goed.

Nummer 1:


Deo dry van The Body Shop. Erg fijne deo die lang werkt en een lekkere bloemengeur heeft, absoluut de beste van het jaar!

Dan de bodylotion/butter top 3:

Nummer 3:


Erg fijn en verkoelend voor in de zomer met een frisse aloë vera geur, Werkt ook erg goed als je last hebt van jeukende plekken en heel erg goed tegen droge plekken.

Nummer 2:


Etos papaya bodybutter. Echt een heerlijke geur. Bodybutter werkt voor mij beter dan lotion door de extra voedende werking. Erg fijne bodybutter en zuinig in gebruik!

Nummer 1:

 
De mango body butter van The Body Shop. Het was maar een tester maar ik zit er over te denken om de full size aan te schaffen want ik ben echt gek op dit product, de geur, de werking, de substantie, gewoon ALLES. Echt een topproduct.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten