woensdag 2 februari 2011

Battle #2: Syoss haarlak vs.Pro set haarlak

Lieke.

Ik stijl elke dag mijn haar maar het krult snel als het waait buiten.
Dus de laatste tijd spuit ik een beetje haarlak in mijn haar voordat ik naar school
ga. Ik gebruik altijd een van deze 2 maar welke vind ik nou het fijnst?

Haarlak 1:
Is de haarlak van syoss, ik vind de shampoo van syoss
altijd wel heel fijn. De haarlak is ook wel fijn maar hij is heel groot.

Ik vind hem heel erg groot en voor school heb ik niet zo veel tijd
en het is wel een grote haarlak wat best onhandig is.

over syoss:
syoss is wat professioneler maar wel duurder
en ik vind hem echt heel groot het er zit ook
nog een dop op. Deze haarlak geeft je wel volume

Haarlak 2:
Het merk pro set ken ik nog niet zo lang maar
ik vind het een fijn merk qua haarlak. Deze is wel kleiner maar wel langer
maar dat vind ik niet zo fijn.

Dit is wel wat handiger dan die van syoss deze heeft geen dop
die je er af moet halen.

over pro set:
ik ken het merk niet zo goed maar ik vind hem wel fijn.
deze haarlak geeft je ook nog volume en glans.
Hij is wel veel goedkoper dan de haarlak van syoss

DE WINNAAR IS: DE PRO SET HAARLAK!!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten