vrijdag 11 februari 2011

And again...

Jaja, weer eventjes een update. Aankomende week begint de proefwerkweek voor mij (Romy). Ik zal proberen een paar artikelen te maken in het weekend maar ik kan niks beloven omdat ik natuurlijk ook moet leren. Om toch even een iets langer artikel te plaatsen, zal ik een beetje vertellen hoe een toetsweek bij mij in elkaar zit.


Bij ons op school is het zo dat je per dag 1 of 2 toetsen krijgt en dan nog 1 of 2 lesuren. De rest van de dag heb je vrij om voor de volgende dag(en) te leren. Ik mag op maandag beginnen met een proefwerk natuurkunde en een proefwerk tekenen daarna heb ik nog een les duits. Op dinsdag mag ik beginnen met een les frans en daarna een proefwerk biologie en een proefwerk nederlands. Op woensdag heb ik een les wiskunde, een proefwerk levensbeschouwing en daarna nog een lesje engels. Op donderdag heb ik 2 uur gym en daarna een proefwerk geschiedenis en een proefwerk frans. En om af te sluiten op vrijdag heb ik een proefwerk aardrijkskunde en een proefwerk scheikunde.


Na de proefwerken op vrijdag zijn er geen lessen meer omdat ze daarna alle lokalen en de rest van de school klaar moeten maken voor de open avond. Dus 's avonds moet ik terug naar school om mee te helpen op de open avond.

Kortom gaat het een redelijk pittige week worden met veel leren en oefenen! Het was niet zo'n uitgebreid artikel maar nu moet ik weer verder met wat leren en daarna even genieten van m'n vrije vrijdagavond.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen