maandag 14 februari 2011

Fris en fruitig!

Iedereen die een beetje met make-up en beauty bezig is weet dat bourjois make-up producten heeft, maar dat is niet het enige wat ze hebben! Ze hebben ook verzorgingsproducten zoals douchegel en deodorant. Deze zijn er in verschillende varianten. Vandaag een review over de fris en fruitig deodorant.
Het uiterlijk van de verpakking vind ik erg mooi en strak, gewoon simpel en alle informatie staat er duidelijk op vermeld. De dop heeft ook een leuk detail, het goudkleurige bolletje.

Maar wat belooft de deodorant nou eigenlijk?
 'Ultra fris gevoel: het fruitige parfum met citrusextract zorgt de hele dag voor een intense verfrissing. 24 uur doeltreffend: de formule, met anti-bacteriële werking, garandeert een betrouwbare bescherming tegen transpiratiegeuren en respecteert het natuurlijke evenwicht van de huid. Zonder parabenen'.

Voor mij werkt deze deodorant erg goed. Eerst gebruikte ik altijd Fa, maar nu blijf ik voorlopig even deze gebruiken denk ik. Deze is minder prikkend en er zit veel meer in. Hij werkt natuurlijk niet voor 24 uur maar wel redelijk lang! Ook ruikt hij erg lekker fris en fruitig, dat klinkt heel raar maar hij ruikt lekker fris en zoet.

De deodorant kost 3,50 EUR en daarvoor krijg je 200 ml.


 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten