woensdag 16 februari 2011

Body fruit producten

Het is nog steeds koud en het rotweer is ook nog niet over maar de kruidvat zorgt ervoor dat je de zomer alvast in huis kunt halen met de Body Fruit producten.

In het kruidvat body fruitassortiment zijn er 3 verschillende geurlijnen die elk 4 producten bevatten. De geuren die er zijn zijn : Coconut & Shea Butter (blauw), Mango & Papaya (oranje) en Cranberry & Pomegranate (paars).

De 4 producten die er zijn zijn:

Showergel - EUR 1,99/200 ml

Bodyscrub - EUR 2,89/200 ml

Bodybutter - EUR 2,49/200 ml

Bodylotion - EUR 2.29/250 ml

Ik heb er nog geen getest maar binnenkort ga ik even langs de kruidvat om te kijken of ze lekker ruiken en misschien neem ik dan wel een product mee om te testen. Dus blijf de komende tijd kijken op onze site als je wilt weten hoe de kruidvat body fruit producten bevallen!

1 opmerking:

  1. Ik heb de mango & papaya en die is lekker. Dat is mijn tip koop de oranje

    x Lotte

    BeantwoordenVerwijderen