donderdag 17 februari 2011

Review Hema Metalic Eyemousse

Lieke.

Eindelijk weer een artikel van mij! het heeft lang geduurt maar er waren wat dingen op school.
Op onze oude site heb ik er ook al een review over geschreven maar nou doe ik het nog een keer om
dat dat al een hele tijd geleden was. Dit review gaat over de metalic eyemousse van de hema. Ik heb
hem nu voor de 2e keer gekocht omdat ik er heel tevreden over ben!

Maar waarom ben ik er zo tevreden over? nou dat komt omdat het een mooie kleur is
en hij is heel fijn. Omdat het mousse is vind ik het fijner om op mn ogen te hebben.
Je hebt ze ook nog een meerdere kleuren (paars, roze, goud, blauw enz.)


Hij heeft ook een hele mooie pigmentatie! na een keer op je oog smeren ziet het
er al zo uit. En hij blijft ook langer zitten dan gewone oogschaduw's hij gaat niet zo
snel van je ogen af en hij blijft er ook gewoon mooi opzitten.

Zo ziet het er uit als ik het er net op heb gedaan. Ik gebruik deze oogschaduw
vaak voor feesten of omoogschaduw te mengen en een andere tint te geven.
Alleen er is een nadeel. als je een keer lang je oog veegt zitten de glitter een beetje
op je wang!

En zo ziet het eruit als ik hem al wat langer op heb (na school dus 9uur)
Hij blijft goed zitten. Deze oogschaduw is echt aan aanrader, hij is €2,50 dus ook nog
goedkoop en je doet er ongeveer een half jaar mee!


1 opmerking: