vrijdag 11 maart 2011

Review Catrice Perfect Resist Foundation

Lieke.


Ik ben vandaag weer de stad in geweest, ik heb daar een foundation gekocht
waar ik veel positieven berichten over heb gehoord en zelf ben ik er ook heel
tevreden over! Het gaat over de perfect resist long lasting foundation van catrice.
Ik had een nieuwe foundation nodig en ik was ook heel tevreden over de mousse
foundation van catrice. Maar ik dacht laat ik eens een anderen soort foundation
pakken dus het werd deze.

Ik vond de foundation een mooie en leuke verpakking hebben waarom weet ik
niet maar dat vond ik gewoon. Ook leek het pompje mij heel handig omdat
je dan zelf goed kan bepalen hoeveel foundation je wil. Met de mousse
pakte ik al snel te veel en leek ik net bruintje de beer nouja... zo noemde mijn
vader me als ik te veel foundation op had ;D.

Het is geen klein flesje maar ook geen groot flesje ik vind hem serieus
echt heel mooi. Ik was ook super blij toen ik hem kocht en ik wilde
hem heel snel gebruiken en er een artikel over schrijven.

De foundation heeft een goede pigmentatie en hij dekt goed.
hij smeert ook super fijn en het is mijn kleur zoals je op de foto
hieronder ziet. Op deze foto lijkt het helemaal mijn kleur niet maar
als ik hem goed uitsmeer en naast mijn anderen foundation loze hand houdt
zie je hem maar een klein beetje donkerder maar meer niet!

Dit is de foundation als ik hem goed heb uitgesmeerd. Aan de linker helft
van mijn hand heb ik de foundation uitgesmeerd met mijn hand/vinger, en
aan de rechter helft van mijn hand heb ik het uitgesmeerd met mijn hema kwast.
De foundation is trouwens €5,- en in de kleur 040 Caramel

(Battle look misschien zondag op de site)

1 opmerking:

  1. Leuk artikel mooie foto's alleen de laatste is een beetje wazig maar je anderen foto's zijn mooi. Als mijn foundation op is ga ik deze denk ik ook halen :$

    x Lotte

    BeantwoordenVerwijderen