dinsdag 22 maart 2011

Review Kiko Nagellak

Lieke.

In mijn shoplog van Duitsland hebben jullie ook dit cadeautje
voor mijn zusje gezien. Een grijze kiko nagellak, mijn zusje
had in een tijdschrift gelezen dat grijze nagellak deze lente/zomer
helemaal in is. Ik dacht dan koop ik deze voor haar, toen kwam
ik in die kiko winkel en deze grijze nagellak vond ik zooo mooi!

De nagellak was €3,50 en ik vind het echt een hele mooie kleur.
Als het licht er op schijnt word hij een beetje paars wat ook heel
erg mooi is!

Na 2 laagjes lakken krijg je dit resultaat! de kleur staat trouwens
mooi in combi met witte nail art stempels of een klein steentje.

Je had 5 grijze kleurtjes een lichte, een iets donkerdere, deze,
een nog donkerdere en een hele donkeren. Die lichte was iets
te wit, en die donkeren was meer zwart. Dus ik koos de middelste

Hij heeft een mooi glansje en hij lakt heel fijn!