maandag 21 maart 2011

Review Kiko Oogschaduw

Lieke.

Jullie weten dat ik naar Duitsland ben geweest en jullie hebben in mijn shoplog kunnen
lezen wat ik daar allemaal heb gekocht. o.a deze lichtroze oogchaduw van kiko.
Misschien kennen jullie het merk kiko wel, het is een goed merk maar toch vrij
goedkoop! Ik zag op veel anderen blogs dat kiko een heel fijn merk is en ik wilde het zelf ook.
Maar helaas was het niet te koop in Nederland... Toevallig zag ik een winkelcentrum in Duitsland
een kiko winkel en natuurlijk moest ik daar iets kopen!

Ik had al veel gehoord over het merk kiko, en toen ik die winkel zag was ik blij!
samen met een vriendin van mij die ook van make-up houd zijn wij de kiko in gegaan
en hebben we allebei deze oogschaduw gekocht!

Ik hou van roze het is mijn lievelings kleur maar deze is echt heel licht
en mooi voor onder mn wenkbrauwen! ik ook voor onder mn ogen.
hij is lichtroze met shimmer.

Ik heb met deze oogschaduw al een hele mooie lente look gemaakt
hij komt binnekort ook online op de site.

Hij heeft ook een goede pigmentatie terwijl hij heel licht roze
is. (dit is na een keer met mn vinger in de oogschaduw gaan)
ik vind het echt hele mooie kleur ik kan het niet vaak genoeg zeggen!

(ik heb weinig mascara op) zoals je ziet valt hij echt wel
op. Het is trouwens kiko lichtroze oogschaduw in nummer 142.
Dus als je hem wilt!