maandag 21 maart 2011

Charlie, go brown!


Ken je dat? Je hebt een favoriete oogschaduw, je laat ‘hem ‘ perongeluk uit je handen glippen en daar ligt je favoriete oogschaduw dan, In heel veel kleine stukjes op de grond. Ten eerste is het een rotklusje om uit je vloerbedekking te krijgen… (wat bij mij dus op mijn kamer ligt). En ten tweede kun je er niks meer mee. Ik vond het erg jammer en ben dus snel naar de kruidvat gegaan om te kijken of ik een goede dupe kon vinden. En daar lag ‘ie dan. In het Catrice schap. DE perfecte dupe van mijn favoriete oogschaduw, namelijk ; Charlie go brown!
Allereerst de verpakking. Ik vind het een erg mooie en strakke verpakking. Makkelijk stapelbaar en erg stevig. Ook is het makkelijk dat je in 1 oogopslag ziet wat voor kleur de oogschaduw heeft. Kortom niks mis mee.

Zoals je ziet is de oogschaduw helemaal mat. Er zit geen enkele shimmer in. Dit vind ik juist wel mooi voor een hele neutrale look!


Op naar de swatches!



Ze zijn allemaal met maar één veeg gemaakt, dus zoals je ziet is deze oogschaduw erg gepigmenteerd!

De Catrice mono's zijn verkrijgbaar bij Kruidvat en kosten 2.80 EUR. per stuk. Ook een erg fijne prijs!  Ik wil zeker meer van deze oogschaduws! Binnenkort een FOTD met deze oogschaduw!