zondag 20 maart 2011

Shoplog Duitsland

Lieke.



Ik ben weer terug uit Duitsland en ik heb natuurlijk ook een paar dingen gekocht!
Ik heb serieus echt héél weinig gekocht! Maar 8 dingen en 3 daarvan zijn cadeautjes.
Maar ik heb ook geld nodig gehad om eten te kopen op die school en om te reizen
met de bus, trein, metro & tram.

Ik begin als eerst met de cadeautjes
Dark Temptation deo van axe voor mijn vader.

Grijs/Zwart kiko eye pencil voor mijn moeder.

En als laatste een grijze nagellak voor mijn zusje
Nu de spulletjes die ik voor mezelf heb gekocht!
Een zalm/licht roze oogschaduw van kiko, mooi voor onder mijn wenkbrauwen.

Een zwarte eyeliner pen van essence.

Een essence nail art pen, eigenlijk is deze pen om steentjes op je nagels te
zetten maar mijn vriendin gebruikt hem ook om dingetjes te tekenen op
haar nagels.

Nail template van essence. Deze wilde ik al heel lang en nu heb ik hem eindelijk!

En een heel cute kettinkje van de tally, ik vond hem zo lief

En ja... mijn trein/bus/tram/metro kaartjes. Heel goedkoop in Duitsland
bij ons is een kaartje €2,50 hier maar €1,40

Van alle make-up komt er een review online en misschien komt er nog
een extra artikel over wat ik daar heb gedaan (dagboek)