zaterdag 30 april 2011

zee,zomer,zon...Bescherming!

Nu de zon weer volop schijnt is het natuurlijk erg belangrijk om jezelf goed te beschermen tegen de zon! Daarom wijs ik er vandaag even op.

Er zijn natuurlijk verschillende merken en verschillende producten om je te beschermen tegen de zon. Ik zelf gebruik graag de producten van l'oreal solar expertise.

Natuurlijk smeert iedereen zijn of haar armen, schouders en benen in maar je mag je gezicht en lippen ook niet vergeten! Op onderstaande aangegeven plekken verbrand je het meest:
Oké, het is een beetje een rare foto, met die rode strepen maar smeer die plekken goed in! Doe dit met een speciale zonnebrandcrème voor je gezicht.


Dit is er een van Vichy met spf 25. Ook je lippen mogen niet vergeten worden, want deze kunnen ook snel verbranden. Ik gebruik zelf graag een potje vaseline met spf 15 of deze labellostick met spf 25.


Ik hoop dat jullie je allemaal beschermen! Ik kan het niet vaak genoeg zeggen, smeer jezelf vaak genoeg in en zorg dat je niet verbrand. Je wilt later natuurlijk niet al heel vroeg een verouderde huid of andere problemen!